Avaya Oceana

0 Yorum
Avaya Oceana Veranet© hizmet ve kalitesi ile sahip olabileceğiniz; tüm kanallarda, geleneksel telefonunuzun ve dijital kanallarınızın eksiksiz bir şekilde entegrasyonunu ve yönetimini sağlayan yeni nesil dijital tüketici katılım platformudur: Avaya Oceana. Saf ...

İletişime Geçin

Paylaş
Marka
Üretici URL : www.avaya.com

Avaya Oceana

Veranet© hizmet ve kalitesi ile sahip olabileceğiniz; tüm kanallarda, geleneksel telefonunuzun ve dijital kanallarınızın eksiksiz bir şekilde entegrasyonunu ve yönetimini sağlayan yeni nesil dijital tüketici katılım platformudur: Avaya Oceana.

Saf oyun, dijital tüketici katılım platformu

Avaya Oceana; dijital müşterilerinizin, etkinliklerini daha net ve daha eksiksiz bir şekilde görüntülemek için iletişim merkezinize aşağıdaki şekillerde yardımcı olabilir:

  • Müşteri memnuniyeti, sadakati ve yaşam boyu değerini attırır.
  • Rekabetçi, farklı bir marka deneyimi oluşturmanızı sağlar.
  • Aracı ve kaynak üretkenliğini optimize eder.
  • Daha iyi ticari çıktılar almanızı sağlar.
  • Verimliliği artırırken, personelin, işletme hedefleriyle uyumlu çalışmasını sağlar.
Avaya Oceana

Avaya Oceana gerçek çoklu dokunmatik müşterilerin; artan bir sadakatla, yaşam boyu değerini arttırarak, şirketinize katılımını sağlar.

Sayısal dönüşüm çağında, niyet ve eylem arasında gerçek bir kopukluk olabilir. On girişimden dokuzu dijital dönüşüm geçirmekte ve müşteri deneyimini öncelikli kılmaktadır. Ancak çok azı,  müşterilerinin etkileşimini, stratejilerini yönlendirmenin bir yolu olarak raporlayabiliyor.

Müşteriler bugün, Çağrı Merkezleri ile iletişime geçerken geniş bir iletişim kanalı kullanmak istiyor ve tercihleri hızla değişiyor. Telefon, Web Sohbet, E-Posta, Sosyal Medya ve Video'da dahil olmak üzere  onlara sunulan tüm kanallarda kesintisiz ve tutarlı çevrimiçi erişimi istiyorlar.

İşletmelerin birden fazla kanalda (OmniChannel) hizmet vermesi artık bir seçenek olmaktan çıkıp modern işletmenin bir gereksinimi haline geldi. Bu değişimin dışında kalan işletmeler hızla müşteri kayıplarına uğrayacaktır.

Avaya Oceana tam olarak aradığınız çözümü sunmaktadır.

Avaya Oceana – Bugünün Çoklu Dokunuş Dünyası için Müşteri Deneyimi - 2016.12.19

Satın alma ömrü boyunca operasyonu izleyemiyorsanız, dijital müşterilerinizin yolculuklarını nasıl anlarsınız? Tipik olarak, "çok kanallı - multi channel" veya "tüm kanallı - omni channel" yapılarda bile tam, engelsiz bir görünüm mümkün değildir. Sık sık birbirinden farklı, birden çok kanal Çağrı Merkezi içinde ve daha geniş anlamda işletme genelinde birbirinden bağımsız müşteri etkileşimleri vardır. Çağrı Merkezi Operatörleri, müşteri etkileşimlerinin ve kurumsal verilerin parçalanmış bu görüntüsü ile sinirli hale gelir. Müşteriler ise, sinirsizleşirler. Çünkü temas noktası ne olursa olsun ve şirketiniz içindeki yolculuklarında, nerede oldukları konusunda sorunsuz bir dijital deneyim beklemektedirler. Düşük müşteri memnuniyeti (CSAT: Customer Satisfaction) ve net promosyon puanları (NPS: Net Promoter Scores) genellikle bir sorun olduğunu gösterir.

Ancak sorun daha da derinleşir. Çok kanallı veya çok kanallı bir yanılsama yaratan nokta çözümleri, genellikle sistem entegrasyonu, bakım ve güncellemelerde, sorunlarla sonuçlanan karmaşıklıklara neden olur. Maliyetler artar. Performans dramatik bir şekilde düşer. Stratejiyi, yatırımları ve öncelikleri belirlemek için kullanılan CSAT ve NPS ölçümleri iş hedeflerine çoğunlukla uymamaktadır.

Gerçek Entegre Çoklu Dokunma

Avaya Oceana, eksiksiz, entegre, çoklu dokunmatik destek ile "kutudan çıkmaz" size inanılmaz bir çözüm olarak gelir. Bu; e-posta, sohbet, SMS, akıllı chatbot, birlikte araştırma, sosyal medya ve video da dahil olmak üzere - yeni nesil multimedya omnichannel çözümünden umduğunuz gibi - çeşitli cihazlardaki tüm medyayı desteklediği anlamına gelir.

Avaya Oceana, diğer Avaya Müşteri Katılım Çözümleri (Avaya Customer Engagement Solutions) ve üçüncü parti uygulamalarla kesintisiz bir şekilde bütünleşir.

Kanal ve veri seviyelerine entegre edilmiş tek bir tüm kanallı (omnichannel) deneyimi sunmanızı sağlar.

Bu temel ile, iş hacminizi özelleştirmek için benzeri görülmemiş bir esneklik kazanırsınız.

Müşterilerinizin seçtiği kanaldan bağımsız olarak veya bir etkileşim esnasında birden fazla farklı kanal kullansalar bile, temsilcileriniz ve konu uzmanlarınız müşterileri, yolculuklarını ve ilişkili içeriğini, hem anında hem de "geçmişte" tek bir görüşe sahiptir.

Müşteri yolculuğu ve temsilcinin görüşü Çağrı Merkezinin sınırlarının ötesine de sıçrayabilir.

Örneğin, bir müşteri etkileşimi sırasında, bir temsilci, destek için şirketin herhangi bir yerindeki bir konu uzmanına ulaşabilir.

Avaya Oceana ile müşteriyi direkt olarak konu uzmanına gönderebilir, bu etkinliği yakalar, müşteri yolculuğunun tüm unsurlarında neler olduğunu anlar ve istenen sonuçları üretmek için "zeka" kullanır.

Bu gerçek çoklu dokunuştur (multi-touch).

Avaya Oceana Workspaces - Customer Journey View
Avaya Oceana Workspaces - Müşteri Yolculuğu

Avaya Oceana Modülleri

Dijital deneyimin giderek müşterinin katılımının odağı haline geldiği bir dönemde, Avaya Oceana size sadece gerçek, çoklu dokunmatik iletişim yeteneklerini değil, aynı zamanda içeriğe dayalı, 360 derecelik bir bakış açısı ile kişiselleştirilmiş müşteri deneyimleri oluşturma araçlarını ve kaynaklarını da sunuyor. Avaya Oceana sistemi şu üç modülden oluşur:

  1. Avaya Oceana™

    Çağrı Merkezleri için yeni nesil, çoklu dokunmatik dijital iletişim deneyimi çözümüdür.

  2. Avaya Oceana™ Workspaces

    Çağrı Merkezi operatörlerinin tek bir çalışma alanı ile eşzamanlı olarak birden fazla etkileşimi, tek bir işyeri aracılığıyla gerçekleştirebilmelerini ve bir müşterinin yolculuğunun (Çağrı Merkezi içindeki hareketlerinin) tüm dokunma noktalarında tam bir görünümünü sağlayan, tarayıcı tabanlı bir uygulamadır.

  3. Avaya Oceanalytics™

    Geleneksel analiz araçlarının etrafındaki silolardan, esnek toplama, konsolidasyon, normalleştirme, işleme ve analiz ve gerçek zamanlı karar verme yeteneğine sahip zengin verilerin görselleştirilmesini sağlayan uygulamadır.

Avaya Oceana r3.2.2 Solution_Architecture
Avaya Oceana r3.2.2 Çözüm Mimarisi

Tam Bir Dijital Tüketici Deneyimi Tasarlamak

Avaya Oceana doğru medyayı doğru zamanda, her zaman sağlar. Kuruluşunuzun, müşterinin tüm yolculuğunda eşsiz, kişiselleştirilmiş ve kalıcı bir deneyim sunmak için tüm ilgili bilgileri ve şartların uygulamasını sağlar.

Avaya Oceana Workspaces - Operatör Çalışma Alanı
Avaya Oceana Workspaces - Operatör Çalışma Alanı

Uzmanlarınız, tüm cihazlar ve kanallardaki şartlarda, müşteri etkileşimlerini sorunsuzca halledebilir.

Bu deneyim, sezgisel operatör masaüstü çalışma alanlarıyla (Avaya Oceana Workspace), stratejik iş kuralları ve ölçütleriyle ve Avaya Oceanalytics™ ile uçtan uca müşteri yolculuğunun beşikten mezara analiziyle zenginleştirilmiştir.

Avaya Oceana ayrıca, servis ve satış sonuçlarını iyileştirmek için işletme çapında bilgi çalışanlarını, müşteri deneyimi yönlendirme stratejilerine dönüştürmeyi kolaylaştırıyor.

Müşteri yolculuğunu self servis ve destekli servis kanalları arasında eşleştirebilir, yolculuk sırasında veri kırıntılarını bir bellek içi veri şemasına saklarsınız. Veriler, müşterinin cihazı ve konumu gibi durumsal veya çevresel verilerle birlikte müşteri bilgileri (geçmiş ve gerçek zamanlı) ve işletme verilerini de içerebilir.

Elde edilen bu veriler; iş ortakları, kaynak eşleştirme motoru, aracılar ve personel tarafından müşteri ve işletme adına daha akıllı gerçek zamanlı kararlar almak için kullanılabilir.

Operasyonel düzeyde Avaya Oceana, mevcut Avaya Aura® çözümünüzle eşleştirmek için tasarlanmıştır.

Bu, dijital kanallara katman oluştururken yatırım getirinizi genişletmenize ve gelecekteki yenilikler için bugün daha güçlü bir temel oluşturmanıza olanak tanır.

Avaya Oceana ve Avaya Breeze Entegrasyonu

Avaya Oceana™ ve Avaya Oceanalytics™, Avaya Breeze™ temeli üzerine inşa edilmiştir. Bu açık, modüler ve kolaylıkla genişletilebilir teknoloji platformu; geliştiriciler için özel bir uzmanlık gerektirmeden, gelişmiş uygulamaların tasarımını, oluşturulmasını ve kurulumunu kolaylaştırır.

Açık mimari, kuruluşunuzun neredeyse tüm üçüncü taraf veri ve uygulamaları ile etkileşime girmesi ve entegre olabilmesi için kolay bir araç sunar.

Modüler yapı; yeni kanallardan iş akışlarına, analitiklere, sadece birkaç tanesine, şirketinizin belirli hedeflerine ve girişimlerine uygun, iş sonuçlarını yönlendiren, zamanla bir dizi yetenek seçebileceğiniz anlamına gelir.

Esnek modeller, Avaya Snapp Store'dan Avaya Snap-in'leri kullanmayı, kendi uygulamalarınızı Avaya Breeze™'nin gelişim yetenekleri yoluyla inşa etmeyi veya Avaya ve üçüncü parti çözümlerle bütünleştirmeyi içerir.

Genişletilebilir demek, Avaya Oceana™ ve Avaya Oceanalytics™'in; kuruluşunuzun, işiniz değiştikçe yeni, yenilikçi, farklı müşteri ve çalışan deneyimlerini oluşturmak için yeni ve gelecekteki gereksinimleri karşılayacak şekilde büyüyebileceği bir platform sağladığı anlamına gelir.

Avaya Breeze

Özetle Avaya Oceana

Zengin çoklu dokunma etkileşimi (Rich multi-touch engagement)

Müşterileriniz ihtiyaç duyulduğunda, ihtiyaç duyulan yerde, sorunsuz, birlikte ve şartlarda, tüm cihazlar ve kanallar, mobil cihazlar ve Web'den etkileşime geçebilir.

Görsel iş akışları

Sürükle ve bırak tasarımı, operatörlerin müşterilerin ihtiyaçlarına ve iş gereksinimlerinize hizmet etmek için doğru kaynakları, içeriği ve içerikle birlikte veriyi, Müşteri İlişkileri Yönetimi (CRM) ve diğer sistemlere getirmesini kolaylaştırır.

360 derece müşteri şartları

Veri kırıntılarını yüksek hızda bir bellek içi veri şemasında depolayarak tüm dokunma noktalarında müşteri, iş ve durum şartlarını yakalayın. İş akışlarını yönlendirmek ve aracılar için verileri görüntülemek için alakalı şartları kullanın, böylece daha akıllı kararlar alabilirsiniz.

Yeni nesil doğrudan-operatöre yönlendirme

Müşteri etkileşimleri, bilgi ve şartların gerçek zamanlı farkındalığı ile iş hedefleri, Anahtar Performans Göstergeleri (KPI: Key Performance Indicator) ve özellik yönlendirme özellikli kurumsal verilerle, müşterileri otomatik olarak en iyi temsilci veya kurumsal kaynağa eşleştirin.

Sezgisel Operatör ve Süpervizör çalışma alanları

HTML5 tabanlı çok kanallı arayüzün kullanımı kolaydır ve kullanıcı verimliliği için güçlü bir araçtır. Bugünün dijital tüketicileri gelişmiş ve kişiselleştirilmiş deneyimler beklemektedir. Oceana Workspace™; daha çok operatör gerekliliğini azaltmanın dışında, daha gelişmiş, daha ilgi çekici bir tüketici deneyimi yaratmanıza yardımcı olacak bir yol sunar.

Gelişmiş analiz

Avaya Oceanalytics™, yeni ve güçlü bilgiler sunmak için tasarlanmış, açık veri modeli ile çoklu dokunma deneyimleri için mükemmel bir uygulamadır. Kurumsal veri kaynağınızın zenginliği ve dolgunluğundan yararlanarak bu kaynaklardaki verilere kolayca erişilebilir ve kullanılabilir olmasını sağlar. Gerçek zamanlı işleme ve analiz yetenekleri, personelinizin bu verileri yalnızca Çağrı Merkezi içinde değil organizasyon genelinde kullanılabilir bilgiler haline getirmesine yardımcı olur.

İşletmenizin kaynaklarına genişletilmiş erişim

Konum, işiniz veya cihazınız ne olursa olsun, kuruluşunuzdaki kaynaklardan kolayca etkileşimde bulunun ve böylece müşterilerinizin deneyimlerini geliştirin ve farklılaştırın.

İnovasyon platformu

Avaya Breeze™ üzerine kurulu Avaya Oceana, modüler ek bileşenler aracılığıyla, üçüncü tarafl uygulamalarla, özel geliştirilmiş uygulamalar ve bulut servisleriyle kolayca genişletilebilir. Bu açık yaklaşım, mevcut teknoloji yatırımlarınızı korumanıza ve genişletmenize yardımcı olur.


Avaya Oceana - Tanıtım Videoları

Müşteri ve Çalışan Deneyimlerinizi Yeniden tanımlayın
2017.01.09

 

Müşterinizin Deneyimini Yeniden tanımlayın
2017.01.30

 

Müşteri Yolculuğunu Yönetmek
2016.12.19
Yönetici Deneyimini Yeniden Tanımlayın
2017.01.30

 

Omnichannel Ortam Analizleriniz için Oceana Oceanalytics
2016.12.19

 

Satışı Kapatmanız İçin Gereken Araçlar
2016.12.19
Operatör Deneyimini Yeniden Tanımlayın
2017.01.30

 

Müşteri Deneyimini Genişletmek ve Özelleştirmek
2016.12.19

 

Kesintisiz Müşteri Deneyimi
2016.12.19

 

Avaya Equinox ve Avaya Oceana İşbirliği

Avaya Equinox; iletişimleri basitleştiren ve üretkenliği optimize eden mükemmel Tümleşik İletişim (Unified Communication) uygulamasıdır. Avaya Oceana ve Avaya Equinox'un birlikte nasıl bir işbirliği içinde çalıştığını görün:

Avaya Equinox ve Avaya Oceana - Kullanıcı Deneyimi

Şimdi Avaya Oceana'ya geçin ve dijital dönüşüm çağını yakalayın...

Tüketici ve rekabet baskısı arttıkça, süreçleri uçtan uca dijital hale getirirken işletmeniz neden geride kalsın?

İletişim, işletmelerin çoğunun başarısının merkezinde.

Müşterilerinize, müşterinin yolculuğunun bir ucundan diğer ucuna kadar tüm temas noktalarında tam bir bağlamda kişiselleştirilmiş hizmetler sunarak, müşterilerinize gerçekten farklı bir deneyim yaşatarak,  rakiplerinizden çok daha ileri gidebilmek için bir fırsattır Avaya Oceana.

Avaya Oceana™ ve Avaya Oceanalytics™ 'i keşfedin, hemen kullanmaya başlayın ve  rakiplerinizin önünde gerçek dijital dönüşümün keyfini çıkarın. Müşterilerinizin artan beklentilerinin önüne geçin.

 

Veranet Servis Hizmetleri

Veranet© olarak iletişim ihtiyaçlarınızı, altyapınızı ve müşterilerinizi nasıl etkilediğinin kapsamlı bir çalışmasını yapıyor ve en uygun çözümleri sağlıyoruz. Güçlü bir iletişim varlığını sürdürmek ve kritik olan olağanüstü performans ile kullanım kolaylığı sağlamak için en iyi sistemleri, hizmetleri, uygulamaları ve süreçleri sunuyoruz. Avaya IP Officeve Avaya Aura® Platformlarını eksiksiz bir şekilde kuruyor, ağ ürünleri ve devam eden servislere kadar her konuda sizi bilgilendiriyoruz. Çözümünüzü Veranet©'in uzman hizmetleri ile güçlendirin.

Veranet©; işletmenizin artan ihtiyaçları doğrultusunda bakım seçenekleri de sunar. 7x24 Destek Paketlerimiz; sisteminizin yüksek güvenilirlikle çalışması için güncel teknik servis desteği ve güncelleme ve servis paketlerine erişim sağlar. Destek seçenekleri arasında hızlı sorun çözme, yüksek hizmet ve güvenli hızlı bir servis sağlamak için uzaktan erişim veya yerinde servis seçeneklerimiz ile eksiksiz destek veriyoruz.

Yorum listesi:


Henüz yorum yazılmadı.
Oylama: 051(Tooltip)

Bu öğe hakkında tavsiyelerde bulunun:

İlişkili Ürünler

1 - 2 Arası Sonuçlar ( Toplam 2 ) Ürünler
Görünümler : 15/ 30/ 45/ 60/ 75/ tümü
1 - 2 Arası Sonuçlar ( Toplam 2 )
Veranet Logo
 

bilgi@veranet.com.tr

+90 850 722 7600

İstanbul Merkez:
Gülbahar Mah. Salih Tozan Sok.
Meriç Center No:23 K:5 D:8
34394 - Şişli / İstanbul - Türkiye

Navigasyon için tıklayınız

Ankara Şube:
Ehlibeyt Mah. Ceyhun Atıf Kansu Cad.
Bayraktar İş Mrk. No:114 A Blok K:4 D:17
06720 - Çankaya / ANKARA - TÜRKİYE

Navigasyon için tıklayınız