Çağrı Merkezi Çözümleri

  • Avaya Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Mitel Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Mitel Çağrı Merkezi Çözümleri
  • Jabra Çağrı Merkezi Çözümleri

 

Veranet©; ses, faks, e-posta, sms, sosyal medya mesajları, web üzerinden gelen tüm iç ve dış aramalarda müşterileriniz ile en etkin iletişimi sağlayacak Çağrı Merkezi çözümleri sunar. 

Veranet©; Çağrı Merkezi Altyapısı (CCI - Contact Center Infrastructure) kurulması için gerekli tüm yazılım, donanım ve hizmetleri; sektörün öncü markaları Avaya®, Cisco®, Jabra® ve Mitel® çözümlerini, uzman satış, proje ve teknik kadrosu ile anahtar teslim sağlamaktadır.

Neden Çağrı Merkezi?

Çağrı merkezleri şirketlerin mevcut ve potansiyel müşterileri ile etkileşimlerinde önemli bir rol oynayan kritik ürünler haline gelmiştir. Müşteri ve çalışan için hizmet ve destek merkezleri, gelen ve giden telefon çağrıları ile pazarlama hizmetleri, yardım masası hizmetleri, devlet tarafından yönetilen destek merkezleri ve iletişim operasyonlarının diğer türleri tarafından, çağrı merkezleri uzun zamandır kullanılmaktadır.

Çağrı Merkezlerini değişime zorlayan üç kritik dinamik:

  1. Değişen Nüfus Yapısı:

    Yeni nesil genç tüketiciler ciddi bir satın alma gücüne sahipler. Bu müşteriler; sosyal medya, internet, basın gibi farklı yollardan bilgi topluyor, kararlar alıyor ve farklı yollardan iletişime geçebiliyorlar.
  2. Yeni İletişim Yolları:

    Tüketiciler yeni erişim yöntemlerini (web self service...vb) sıklıkla kullanıyorlar. Farklı medya türleri (IM, Web Chat, Video Chat) ve yeni akıllı mobil cihazları (tablet, akıllı telefonlar) çok iyi bir şekilde kullanıyorlar.
  3. Müşteri Hizmetleri Riskleri:

    Tüketiciler kötü hizmete artık daha az hoşgörülü davranıyorlar. Sorunlar hızlıca çözülmediğinde, üreticiyi bırakmaya daha yatkınlar. Akabinde de hemen Facebook, Twitter, Instagram gibi sosyal medyayı kullanarak memnuniyetsizliklerini büyük kitlelerle paylaşıyorlar.

 

Pazarda gelişen bu değişimleri karşılayabilmek için şirketlerin; yeni nesil Çağrı Merkezi araçlarını aktif kullanıp, çeşitli iletişim kanallarından (web, e-posta, faks, telefon, video, SMS) gelen talepleri müşteri etkileşimlerinde en son yöntemleri kullanarak; uçtan uca müşteri deneyimlerini, problemlerini zamanında analiz edip, hizmet kalitelerini arttırarak müşteri memnuniyetini sağlamaları gerekiyor.

Çağrı Merkezi Yöneticileri; gelen giden çağrıların, mesajların servis seviyelerini gözlemleyebilecekleri, İş Gücü Optimizasyonu (WFO), İş Gücü Yönetimi (WFM), Konuşma Analizi, Veri Analizi, Türkçe destekli Text-to-Speech, yüksek entegrasyon özellikleri ve sistem üzerinde gerçek zamanlı değişiklikleri kolayca raporlayabilecekleri yönetim araçlarına ihtiyaç duymaktadır.

İhtiyaçlar doğrultusunda hazırlanan gelişmiş raporlarla da servis seviyelerini analiz edip, gerekli aksiyonları zamanında alarak hizmet kalitelerini devamlı geliştirmelidirler.

  • Avaya Contact Center
  • Cisco Contact Center
  • Mitel Contact Center
  • Jabra Contact Center
  • Avaya Contact Center

  • Cisco Contact Center

  • Mitel Contact Center

  • Jabra Contact Center

Çağrı Merkezi Operatörlerinin, günlük çalışmalarını gerçekleştirebilecekleri, aşina oldukları ara yüzlere uygun ve kolay kullanımlı, yüksek ses kalitesine sahip telefon setleri, özel çağrı merkezi kulaklıkları, müşterilerinin sistemleri ve CRM yazılımları ile entegre bilgisayar uygulamalarına ihtiyaçları olmaktadır.

Yeni nesil Çağrı Merkezi çözümlerimizin temel özellikleri:

  • Çağrı Merkezi altyapısı dışında; yönetim, finans, muhasebe, toplantı odası, sesli - görüntülü konferans sistemi, sekreterya... gibi işletmenizin Tümleşik İletişim (IP telefon) ihtiyaçlarını da karşılar.
  • Neredeyse sınırsız gerçek zamanlı ve tarihsel (Çağrı Detay, Servis Seviyesi, Operatör (Agent), Kuyruk, Kampanya, Aktivite...vb) raporları sunar. Özelleştirilmiş rapor tasarımları ile tam olarak istediğiniz raporları almanızı sağlar. Çağrı Merkezinin tüm aktivitelerini raporlar, denetler, yeni aksiyonlar almanızı sağlar.
  • Gelişmiş IVR, Voice Portal, CTI (Computer Telephony Integration), bilgi tabanlı self-servis (Knowledge-based self-service), TTS (Text to Speech) çözümleri ile kredi kartı entegrasyonu, tahsilat, borç / bakiye / garanti sorgulama, servis istekleri - sonuçları, ses tanıma ...vb entegrasyonları sağlar.
  • İş Gücü Yönetimi (Workforce Management), İş Gücü Optimizasyonu (Workforce Optimization), İş Akışı Yönetimi (Workflow Management), Gelişmiş Ses Kayıt (Voice Recording), Kalite İzleme (Quality Monitoring), Konuşma Analizi (Speech Analytics), Türkçe destekli Text-to-Speech, e-Learning fonksiyonları (operatörlerinizin eğitimini oturdukları yerden ve boş oldukları anlarda efektif bir şekilde sağlanması) ...gibi yönetim araçları içerir.
  • Özelleştirilmiş Giden Çağrı (Outbound), Gelen Çağrı (Inbound) ya da her ikisi birlikte farklı paket çözümleri ile tüm ihtiyaçlarınızı karşılar.
  • Birden fazla lokasyonda tek merkez üzerinden çalışma, uzak operatör desteği ile evden çalışma, operatörlerin farklı yerlerde oturması (Free-seating), mola takibi...vb gelişmiş operatör (agent) desteği.
  • Çeşitli durum bildirim araçları (presence tools) içerir.
  • Ses çağrıları dışında; e-Posta yanıtlama, Web Sohbet (Web Chat), Canlı Görüntülü Görüşme (Video Chat), Sosyal Medya Mesajları (Facebook, Twitter...vb) desteği.
  • Salesforce®, Microsoft® Dynamics, Sugar®, Zoho®...vb CRM uygulamaları için çeşitli entegrasyon araçları desteği.
  • Mobil müşteri hizmetleri destek araçları ile mobil cihazlar üzerinden çağrı alma, çağrı merkezi aktivitelerini izleme ...vb uygulamalar desteği.

 

Veranet©; tecrübeli uzman kadrosu ile Çağrı Merkezi ihtiyaçlarınızı, eğitim ve danışmanlık hizmetlerinden başlayarak projelendirir ve ihtiyaçlarınıza en uygun çözümü sağlar. Belirlenen çözümün IVR iş süreçlerinize göre programlanması, CRM ve veri tabanı gibi uygulama yazılımlarınıza CTI entegrasyonlarının yazılması, standart raporlar dışında işletmenize özel raporların dizayn edilmesi, ses kayıt (Voice Recording) sisteminin kurulması gibi eksiksiz ve anahtar teslim Çağrı Merkezleri kuruyoruz.

 Çağrı Merkezi Çözümlerimiz:

1 - 2 Arası Sonuçlar ( Toplam 2 ) Ürünler
Görünümler : 15/ 30/ 45/ 60/ 75/ tümü
1 - 2 Arası Sonuçlar ( Toplam 2 )
Veranet Logo
 

bilgi@veranet.com.tr

+90 850 722 7600

İstanbul Merkez:
Gülbahar Mah. Salih Tozan Sok.
Meriç Center No:23 K:5 D:8
34394 - Şişli / İstanbul - Türkiye

Navigasyon için tıklayınız

Ankara Şube:
Ehlibeyt Mah. Ceyhun Atıf Kansu Cad.
Bayraktar İş Mrk. No:114 A Blok K:4 D:17
06720 - Çankaya / ANKARA - TÜRKİYE

Navigasyon için tıklayınız