Avaya Çağrı Merkezi Çözümleri

Veranet© hizmet ve kalitesi ile sahip olabileceğiniz: Avaya Çağrı Merkezi Çözümleri; müşterilerinizin ölçülebilir, Müşteri Memnuniyetini işletmeniz için Stratejik Rekabet Avantajı'na dönüştürür. Bu sistemler; Avaya Aura® ve Avaya IP Office çözümleri ile  tam entegre çalışır.

Müşteri Deneyimi Yönetimi; müşteri ilişkilerini varlık olarak ele alıp, memnun müşterileri sadık müşterilere dönüştürerek, sadık müşterilerinizi de hizmetlerinizin savunucuları haline dönüştürme disiplinidir.

Bu amaçla, çok kanallı deneyim, doğru zamanda doğru medyayı sağlar ve kalıcı sohbet ve içerik aracılığıyla tutarlı deneyim sağlar. Kuruluş çapında angajman, müşterileri işinizin kalbine yerleştirir ve uygulanabilir bilgilerle müşteri tercihlerini anlar.

Müşteri deneyiminizi daha iyi yönetmek için Avaya Çağrı Merkezi Çözümleri'ni kullanın. Avaya Müşteri Deneyimi Yönetimi (Contact Center) çözümleri, müşteri etkileşimlerinin kalitesini ve değerini artırarak işletmeler genelinde daha yüksek performansa neden olur.

Anahtar özellikler arasında çok kanallı iletişimler (ses, e-posta ve web sohbeti), beceri temelli yönlendirme, IVR ve gerçek zamanlı ve geçmiş raporlama yer alıyor.

Avaya Müşteri Deneyimi Yönetimi (Çağrı Merkezi) çözümleri, hem stratejik hem de gerçek zamanlı iş zekası ile ses, video, veri ve sosyal medyanın entegrasyonu sayesinde operasyonel etkinliği artırır ve daha etkin çalışması için daha fazla katılımlı işgücünün yetkilendirilmesini sağlar.

Avaya İşgücü Optimizasyonu (Avaya Workforce Optimization) çözümleri; işletmenizin bütçelerini zorlamayacak bir fiyata, çağrı kaydı, ajan masaüstü ekran görüntüleri, kalite izleme, koçluk, e-öğrenme ve işgücü yönetimi için kurumsal yetenekler sunarak, işletmelerin müşteri etkileşimlerinin kalitesini iyileştirmelerine yardımcı olur.

İşletmeniz artan sadakat, azaltılmış işletme maliyetleri ve daha kapsamlı müşteri ilişkileri sayesinde bu çözümlerden büyük fayda sağlar. Avaya Müşteri Deneyimi Yönetimi (Çağrı Merkezi) çözümleri ile konu uzmanları, uygulamaları ve iş akışları, gerçek rekabetçi farklılaşmayı elde etmek için müşteri beklentileri ile optimum şekilde uyumludur.

Avaya Çağrı Merkezi Çözümlerimiz:

Results 1 - 2 of 2 Products
Views : 15/ 30/ 45/ 60/ 75/ all
Results 1 - 2 of 2
Veranet Logo
 

bilgi@veranet.com.tr

+90 850 722 7600

İstanbul Merkez:
Gülbahar Mah. Salih Tozan Sok.
Meriç Center No:23 K:5 D:8
34394 - Şişli / İstanbul - Türkiye

Navigasyon için tıklayınız

Ankara Şube:
Ehlibeyt Mah. Ceyhun Atıf Kansu Cad.
Bayraktar İş Mrk. No:114 A Blok K:4 D:17
06720 - Çankaya / ANKARA - TÜRKİYE

Navigasyon için tıklayınız